Hyvinkää, Mäntsälä, Tuusula, Järvenpää

Olemme paraikaa kehittämässä toimintaa uusin ajatuksin. Tule  mukaan tähän ajatustyöhön.
Kehityksen kirittäjinä ovat mm. yhteiskunnassa tapahtuvat muutokset terveydenhuollossa, jossa
on hyvä seurata mm. eri kuntien kehitystä ja nostaa esille hyviä käytäntöjä allergian ja astman hoidossa.
Omien kokemustemme kerääminen ja koonti nykytilanteessa palvelee Sinun kenties muuttuviakin tarpeitasi.

Auttaisitko vaikuttamaan?!

Keräämme eri kuntien halukkaita vaikuttajaverkostoksi, joka voi olla innostamassa kuntalaisia kertomaan kokjemuksistaan kyselyissä ja muin keinoin. Kerättyä tietoa täytyy toki aktiivisesti tarjota terveydenhuollon päättäjien käyttöön. Tässä asiassa emme tietenkään ole aivan yksin. Sama koskee myös muihin oireisiin apua tarvitsevia.

Yhdistykseen tarvitaan uusia hallituksen jäseniä. Ajatuksena on muodostaa hallitus, jonka keskeisinä tehtävinä ovat erilaiset rekrytointikampanjat. Eli etsimme ilmoituksin ja muin keinoin projektien tai vaikkapa yhden päivän "taksvärkkiläisiä" toteuttamaan tietoiskuja ja muuta toimintaa.

Ota yhteys. eeronerelliantell@gmail.com